Home | Online Boeken | Actieve Berichten | MijnBoeking Online | De Boekingmanager | MOBIELE RECEPTIE | De Eigenaren Login | Rapportage en boekhouding | Uw investering
Uw personeel kan uw gasten efficiënt én heel persoonlijk verwelkomen met de Mobiele Receptie op de smartphone of de tablet. Direct op het terrein of in de haven. Geen rijen voor de balie meer. In het checkin-scherm staan alle gegevens. Uw mensen kunnen notities maken en zo met elkaar samenwerken ten bate van uw gasten! Uw schoonmaakteam heeft een perfect overzicht. Er kunnen nog extra’s worden verkocht. Als u niet op kantoor bent kunt u zelf boekingen invoeren en bevestigen. Op basis van de gastenlijst is de Mobiele Receptie ook tijdens het verblijf een echt service-instrument, bijvoorbeeld voor de verhuur van fietsen. Hieronder staan een paar praktische voorbeelden. Onze klanten vinden de Mobiele Receptie uitermate nuttig voor beheertaken op het terrein.
Uiteraard heeft ieder personeelslid zijn eigen login en de daarbij horende rechten.
De Mobiele Receptie combineert dienstverlening en administratie!
Werkt op alle mobiele apparaten
Slimme zoekfunctie voor snelle check-in en -out
Persoonlijke service tijdens het verblijf van uw gasten
Mobiel nieuwe boekingen invoeren en bestaande boekingen inchecken
Meer persoonlijke service, overal op uw park
Volledige receptie, ook als het receptiegebouw gesloten is
Overal op uw park alle informatie van de gasten en de boekingen
Zeer handig voor alle medewerkers in het veld én voor u!
Er gaat een auto-alarm af. In de Mobiele receptie zoekt uw medewerker o.b.v. kenteken het mobiele nummer van de gast op!
Een hond loopt los. Uw medewerker zoekt in de gastenlijst alle gasten met een hond op en vindt zo de eigenaar terug.
Een gast komt aan, maar het receptiegebouw is dicht. Alle medewerkers kunnen de gast inboeken en afrekenen. Opgelost!
Een trouwe gast wordt altijd herkend in de Mobiele Receptie, omdat het systeem laat zien hoe vaak de gast al is geweest.